A szerelő és szakértő Ángel Gaitán, aki egyben tartalomalkotó is, műhelyében fogadott egy ügyfelet, aki egy használt teherautót vásárolt. Amikor a járművet Gaitán műhelyébe vitték, átvizsgálták a belsejét, és egy nagyon gyanús eszközt találtak, ami felkeltette a gyanúját.
„Sok minden van itt, de kettőt szeretnék, hogy tudjon, és látni akarom az arcát” – mondta először, mielőtt megmutatta, mit talált. Miután megmutatta, hogy több alkatrészt is kiszerelt az autóból, például a műszerfalat, feltett egy kulcsfontosságú kérdést: „Mit gondol, ez mit jelent?”
Nem a kilométerállásról volt szó, és a műszerfalat sem cserélték ki a jármű tulajdonosai. Gaitán szerint ez egy olyan modul, amely „távolról ellenőrzi és diagnosztizálja a járművet, valaki tudja, merre mozogsz”.
„Az én ajánlásom az, hogy elég sokat ellenőriznek minket, most ezt töröljük, mert valaki beavatkozik a járművedbe, nem csak a GPS-en keresztül, hanem azért, mert kapcsolatban áll a járműveddel, megnézi a hibákat és távolról törli őket” – magyarázta.
Azonban ami leginkább felkeltette a figyelmét, az az volt, hogy a fékpedál meg volt hajlítva, vagyis a kézifék „tört” és meghajlott. „Meg kell nyitni és be kell helyezni a fékpedált” – mondta neki.