Üzletszabályzat

FIZETÉS, SZÁLLÍTÁS, GARANCIA
Általános információk

Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazzák a Best Event Bt. által üzemeltetett Szofi Babacipő és Egyedi Hímzett Termékek Boltja webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Név: Best Event Bt.

Törvényes képviselő: Tóth Judit Eszter

Székhely: 9789 Sé, Deák F. u. 6.

Telefonszám: +36 30 593 2150

Email cím: info@szofibabacipo.hu

Cégjegyzékszám: 18-06-106536

Adószám: 21939853-1-18

Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank 12094507-01508433-00100003

Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Szombathelyi Törvényszék Cégbírósága

Kamarai tagság: Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Tárhely szolgáltató: Sybell Kft. | 1158 Budapest, Késmárk u. 7/B.  II. 206.| hello@sybell.hu

Általános rendelkezések

1. Általános rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. Az ÁSZF visszavonásig érvényes. A webshop, mint szerzői jogi mű a Best Event Bt. tulajdonát képezi, és mint ilyet, szerzői jog védi.

Adatkezelési szabályok

2. Adatkezelési szabályok

Tiszteletben tartjuk a webáruházat felkereső minden természetes személy személyiségi jogait. A webáruházon keresztül megszerzett adatokat kizárólag a webáruházban történő érdeklődések, megrendelések, házhoz szállítások teljesítése és szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében, továbbá – a webáruház felhasználói és látogatói előzetes engedélye alapján – hírlevelek küldéséhez használjuk fel. A hírlevél listáról bármikor lejelentkezhetsz (a kiküldött hírlevelek alján található a leiratkozási link). Az adatvédelemmel vagy hírlevél küldéssel kapcsolatos észrevételeidet az info@szofibabacipo.hu email címen jelezheted nekünk. Regisztrált ügyfeleink és vásárlóink adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél az cégünk alvállalkozójaként (pl. futárszolgálat) működik együtt. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adataidnak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

A webáruházunkon keresztül történő vásárlás feltételezi, hogy ismered és elfogadod az Internet lehetőségeit és korlátait. A böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat Neked kell felmérned, illetve Neked kell gondoskodnod számítógéped biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.

A kosárba helyezett termékek megrendelésével elfogadod áruházunk üzleti szabályzatát, vásárlásra, garanciára, a személyes adatok védelmére vonatkozó feltételeinket, illetve adatkezelési szabályzatunkat. Amennyiben a rendelésedről nem kapsz visszaigazoló emailt, kérlek, hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 30/593-2150-es számon, vagy küldj emailt az info@szofibabacipo.hu email címre.

Adatkezelési nyilvántartási számunk: NAIH-101037/2016

Cookie szabályzat

Weboldalunk cookie-kat (sütiket) használ a lehető legjobb böngészési élmény biztosítása érdekében. A sütik betűkből és számokból álló fájlok, amit a böngésződ vagy számítógéped merevlemezén tárolunk, amennyiben ehhez hozzájárulsz. Amennyiben nem tiltod le a sütik használatát, azzal hozzájárulsz, hogy a Te esetedben is alkalmazzuk a sütiket. 

Milyen sütiket használunk?

Preferencia
Ez teszi lehetővé, hogy az oldalunk megjegyezze a beállításaidat, pl. az előnyben részesített nyelvet vagy a régiót, ahol tartózkodsz. Ez azért hasznos, mert így az oldal azon a nyelven fog betöltődni, amit korábban használtál. Ha a preferencia sütiket letiltod, attól még az oldal működőképes marad, csak a böngészési élmény szenvedhet csorbát.

Biztonság
Ezek a sütik arra hivatottak, hogy hitelesítsék az oldalra történő belépésedet, ill. megvédjék az adataidat a lopástól (pl. weboldal űrlapok esetében).

Folyamat
Ezek a sütik az oldalon szerzett navigációs élményben nyújtanak segítséget. Ha ezeket letiltod, akkor elképzelhető, hogy az oldal nem fog megfelelően működni.

Analitika
Ezek a sütik név nélkül gyűjtenek adatokat az oldal használatáról. Megteheted, hogy letiltod ezeket, így az oldal működésében nem fogsz változást tapasztalni. Ha viszont engedélyezed, akkor bennünket segítesz az adatok elemzésének lehetőségével.

A sütikkel kapcsolatos további információkat, az oldalunkon használt sütik felsorolását és a beállításaid módosítási lehetőségét ITT találod.

Harmadik fél adatfelhasználása
Felhívjuk figyelmedet, hogy az oldalon szereplő tartalom harmadik fél forrásaihoz irányító linkeket tartalmazhat, amelyek szintén használhatnak sütiket. Jellemzően az alábbi partereinknél történik adataid kezelése:

    • PayPal – a fizetés során a létrehozott  – vagy már korábban meglévő – fiókodat bármikor törölheted a PayPal rendszerén keresztül. A PayPal az adataidat semmilyen más célra nem használja fel, és nem adja ki harmadik félnek.
    • Barion – a fizetéshez nem szükséges fiókot létrehozni, de amennyiben létrehoztál egyet, azt később bármikor törölheted. A Barion az adataidat semmilyen más célra nem használja fel, és nem adja ki harmadik félnek.
    • Raiffeisen Bank – ha átutalással fizetsz  nekünk, akkor adataid a Raiffeisen Banknál vezetett számlánkra utaláskor átfutnak a bank rendszerén, de azt a bank semmilyen más célra nem használja fel, és nem adja ki harmadik félnek.
    • GLS, MPL, FÁMA futárszolgálat – a csomagod kezelése érdekében adataidat (név, cím, telefonszám, email cím) megadjuk a szállítást végző, harmadik félnek. Egyik szolgáltató sem használja fel adataidat más célra, viszont alvállalkozói számára az adataidat megadhatja, de csakis a csomagszállítás céljából. Egyik cég sem tárolja tovább az adataidat, és azt további feleknek nem adja ki.
    • Billingo – számlázásunkat a Billingo rendszerén keresztül végezzük. A Billingonál vezetett fiókunkban tároljuk az alábbi adataidat: név, cím, email cím, esetleg telefonszám. Ha szeretnéd, hogy ezen adataidat töröljük az adatbázisunkból, akkor ezt bármikor kérheted tőlünk írásban az email címünkre küldött emailben vagy pedig telefonon. Kérésedre adataidat azonnal töröljük.
  • MailChimp – a hírlevél küldéshez a MailChimp rendszerét használjuk. A rendszerben – a saját felhasználói fiókunkon belül – a feliratkozáskor használt email címedet tároljuk, illetve tárolhatunk még a korábbi vásárlásoddal kapcsolatos adatokat, úgy mint hányszor és milyen termékeket vásároltál tőlünk. Ezeket az adatokat a minél személyre szabottabb hírlevél küldés érdekében tároljuk. Természetesen kérésedre ezeket azonnali hatállyal töröljük. Ezekhez az adatokhoz csak nekünk van hozzáférésünk, így azok nem kerülnek harmadik félhez.

Adataid további rögzítése, felhasználása

Az oldalon használunk olyan programot, amely begyűjtheti az adataidat. Bármikor kérheted tőlünk, hogy töröljük adatbázisunkból ezeket az adatokat. Ezek a következők lehetnek:

    • Ha regisztrációval vásárolsz az oldalunkon, akkor a regisztráció során megadott adataid bekerülnek az adatbázisunkba. Ha már nem szeretnéd, hogy ezek a rendelkezésünkre álljanak, akkor jelezd nekünk az info@szofibabacipo.hu email címen vagy a +36 30 593 2150-es telefonszámon, és adataidat azonnal töröljük.
    • Ha regisztráció nélkül vásároltál az oldalunkon, adataid akkor is megtalálhatók a rendeléseink nyilvántartásában. Ezeket az adatokat megőrizzük, hogy később is vissza tudjuk ellenőrizni a rendelésed részleteit, ami szükséges lehet egy esetleges reklamációnál, garancia érvényesítésénél vagy egy újabb rendelés leadásánál. Amennyiben jelzed nekünk, hogy szeretnéd ezeket az adatokat törölni adatbázisunkból, akkor azt azonnali hatállyal megtesszük.
    • Ha elindítottál egy vásárlást az oldalunkon, és már megadtad az adataidat, de nem fejezted be a vásárlást, akkor egy programunk eltárolja a nevedet, az email címedet és a telefonszámodat annak érdekében, hogy egy későbbi időpontban be tudd fejezni a vásárlást. Ezen adatok alapján emailben megkereshetünk kedvező vásárlási ajánlatunkkal, ill. felajánlhatjuk segítségünket a vásárlás befejezéséhez. Ha már nem szeretnéd, hogy ezek a rendelkezésünkre álljanak, akkor jelezd nekünk az info@szofibabacipo.hu email címen vagy a +36 30 593 2150-es telefonszámon, és adataidat azonnal töröljük.
    • Ha üzenetet küldesz az oldal űrlapjain keresztül, a megadott adataidat emailben megkapjuk. Ezt csak arra használjuk fel, hogy megkeresésedre reagáljunk, egyéb célokra nem. Az űrlapok kitöltésekor kérheted az üzenet mezőben, hogy az üzeneted feldolgozása után adataidat töröljük a levelező rendszerünkből. Ha feliratkoztál a blogunk követésére, akkor rendszerünk tárolja a feliratkozáskor megadott email címedet, hogy arra az új blogbejegyzésekről értesítést küldhessünk Neked. Ha már nem szeretnéd megkapni ezeket, és kéred, hogy email címedet töröljük, akkor jelezd nekünk elérhetőségeinken, és email címedet azonnali hatállyal töröljük. 
    • A cégünk hírleveleire történő feliratkozás minden esetben a feliratkozó saját akaratából történik, illetve előfordulhat, hogy bizonyos akciókban/nyereményjátékokon való részvétel feltétele a hírlevél feliratkozás, de ezt minden esetben előre jelezzük, és ehhez beleegyezésedet kérjük. A feliratkozás később bármikor szabadon törölhető. Ha feliratkoztál a hírlevelünkre, de már nem szeretnél tőlünk több hírlevelet kapni, akkor a hírlevél alján található leiratkozó link segítségével bármikor leiratkozhatsz, illetve minket is megkérhetsz, hogy töröljünk a levelező listánkról. Kérésedet emailben vagy telefonon tudjuk fogadni, az előzőekben ismertetett elérhetőségeken.
  • Ha közösségi oldalainkon (Facebook, Instagram, Google+, Twitter, Pinterest) aktivitást fejtettél ki (lájkoltál, kommenteltél, üzenetet küldtél), akkor a közösségi felületeiken megtalálható az aktivitáshoz kapcsolódóan a közösségi profilod elérhetősége. Az oldalaink kedvelésének visszavonása után is ezek elérhetők lesznek. Az üzenetváltás törlését kérheted tőlünk, a többire nincs ráhatásunk.

Adatvédelmi képviselő

Mivel cégünk kevesebb, mint 250 főt foglalkoztat, ezért nincs kijelölt adatvédelmi tisztségviselő. Az adatokat Tóth Judit Eszter, a cég tulajdonosa kezeli; az adatkezelésről – kérésre – ő ad további felvilágosítást. Ha például szeretnéd megtudni, hogy milyen személyes adataidat kezeljük, vagy jelezni szeretnéd, hogy töröljük adataidat a rendszerünkből, akkor hozzá kell fordulnod.

A részletes adatkezelési tájékoztatót ITT találod. 

Megvásárolható termékek köre

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webáruházban megjelenített termékek csak online vásárolhatók meg, viszont személyes átvételre is van lehetőség. A termékek mellett feltüntetett árak minden esetben bruttó árak.

A webáruházban részletesen feltüntetjük az egyes termékek nevét, leírását, illetve a termékekről – illusztrációként – fotót közlünk, melyek némileg eltérhetnek a valóságostól (a számítógépen vagy más elektronikus eszközön a színek megjelenítése az eredetitől kis mértékben eltérő lehet).

Rendelés menete

4. Rendelés menete

4.1. Terméktervező

A kívánt termék összeállításához kövesd az alábbi lépéseket:

1. Válaszd ki a kívánt terméket a webáruházban, majd kattints a TERVEZÉS gombra.  Ekkor egy új képernyő jelenik meg, és betöltődik a terméktervező felület. A felület bal felső sarkában található KATTINTS IDE A TERVEZÉSHEZ feliratra kattintva egy dialógusablak jelenik meg a tervező felület mellett.  Itt válaszd a KEZDD ITT A TERVEZÉST gombot.

2. Erre kattintva megjelenik a cipők alapszíneinek választéka.  Válaszd ki a Neked tetsző színt.

3. Lépj tovább a következő kategóriára, a dekorációs csíkok színének kiválasztására. Válaszd ki, milyen színnel szeretnéd dekorálni gyermeked cipőjét.

4. Ezután választhatsz mintát a cipő orrára. Válassz az előre megadott minták közül (több kategóriába rendezve találod a képeket a könnyebb kereshetőség érdekében). Ha egyedi, a Mintakatalógusunkban nem szereplő mintát szeretnél, akkor kérj tőlünk ajánlatot az egyedi mintás cipőre az ajánlatkérő űrlapunkon keresztül. Az ajánlatkéréshez mindenképpen csatold a kívánt mintát, nagy felbontásban. Az egyedi mintára tervezési díjat számolunk fel, a minta bonyolultságától függően, és fenntartjuk a jogot, hogy bizonyos minták tervezését visszautasítsuk. A minta nem lehet fotó, csak ábra, illusztráció.

A képet mozgatással helyezd az egyik cipőre. Nagyíthatod, forgathatod, tükrözheted. Ha a másik cipőre is ugyanazt a képet szeretnéd hímeztetni, akkor a kép bal felső sarkában található ikonra kattintva meg tudod kettőzni a képet, majd a második képet a másik cipőre helyezni. Ha másik képet szeretnél a másik cipőre, akkor válaszd ki a listából a kívánt képet.

5. Végül egyedi felirattal is elláthatod gyermeked cipőjét. A KATTINTS IDE A TERVEZÉSHEZ feliratra kattintva ismét elő kell hívnod a dialógusablakot, majd az EGYEDI FELIRAT HOZZÁADÁSA gombot megnyomva begépelheted a kívánt feliratot. Ezt is mozgatással a helyére tudod vinni, az egyik dekorációs csíkra. Nagyíthatod és megváltoztathatod a betűtípust is. Ha a másik cipőre is ugyanazt a feliratot szeretnéd, akkor a mintához hasonlóan ezt is meg tudod kettőzni. Ha a másik cipőre másik feliratot szeretnél, akkor add hozzá azt is a tervezőhöz, és illeszd a másik dekorációs csíkra. A feliratoknál maximum 7 karakter engedélyezett.

6. Amikor elkészültél a cipővel, akkor a tervező felület jobb felső sarkában található menü segítségével el tudod menteni, ki tudod nyomtatni vagy le tudod tölteni pdf-ben a képet. Az elkészült képet meg is oszthatod a kicsit lejjebb található ELKÉSZÜLT DIZÁJN MEGOSZTÁSA gombra kattintva.

7. Fontos, hogy mielőtt a kosárba helyezed a terméket, válaszd ki a gyermekednek megfelelő méretet a megadott lehetőségek közül. 

8. Ha végeztél, helyezd a kosárba a terméket, a KOSÁRBA RAKOM  gombra kattintva. Ha még módosítani szeretnél a terméken, még a kosárból visszalépve is megteheted. Ekkor még van lehetőséged a termékek darabszámát is módosítani, sőt törölheted is azt a terméket, amit végül mégsem kívánsz megvenni. Ha módosítást végzel, utána nyomd meg a KOSÁR FRISSÍTÉSE gombot.

9. Amikor minden terméket belehelyeztél a kosárba, amit meg szeretnél vásárolni, akkor kattints a TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gombra. A vásárlás nem regisztrációhoz kötött. Ha viszont létrehozol egy saját fiókot a FIÓKOM menüpontban (bal oldalon, a Webáruház menüben), akkor még egyszerűbben használhatod a webáruházat, mert adataidat elmentjük, és bejelentkezés után azok automatikusan betöltődnek. A fiókodban megtekintheted legutóbbi rendeléseidet, kezelheted szállítási és számlázási címeidet, és megváltoztathatod jelszavadat. A fiók létrehozásának másik előnye, hogy emailben értesítést kapsz aktuális akcióinkról.

10. A következő felületen add meg számlázási és szállítási adataidat. A csillaggal jelölt mezőket minden esetben kötelező kitölteni. Itt válaszd ki a számodra megfelelő fizetési és szállítási módot. Ezekről részletesen a Fizetési és szállítási feltételek menüpontban olvashatsz.

11. Következő lépésként fogadd el a felhasználási és rendelési feltételeket, a vonatkozó box kipipálásával, majd kattints a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gombra. A webáruház felületén megjelennek a rendelésed adatai, de hamarosan emailben is visszaigazolást kapsz rendelésedről. Ha ez nem történne meg néhány percen belül, kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben a visszaigazolás megrendelésed elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, és ezt te nem jelzed ügyfélszolgálatunknak, akkor mentesülsz az ajánlati kötöttség alól. A Megrendelés elküldése gomb lenyomásával fizetési kötelezettséged keletkezik!

4.2. Termékek összeállítása

Ha az összeállítható termékek közül választasz, akkor az adott termék oldalán az alábbiakat határozhatod meg:

– méret: ez kötelező mező

– cipő alapszíne: ez is kötelező mező, itt ki tudod választani azt a színt, amit a cipő orr-részének és sarokrészének szeretnél

– dekorációs csíkok színe: ez is kötelező mező, itt tudod megadni, hogy a gumipántnak és az orr-rész díszítő csíkjának milyen legyen a színe

– minta: opcionális, itt tudod megadni, hogy milyen mintát kérsz a cipőre, ha szeretnél rá mintát

– névhímzés: opcionális, ha szeretnél névhímzést a cipőre, akkor meg tudod adni a max. 7 karakter hosszú feliratot

– kiegészítő termékek: opcionális, ha szeretnél bármilyen kiegészítő terméket (bundás bélés, cipőtartó szütyő, cipőápoló csomag, díszcsomagolás), akkor ki tudod választani a lehetőségek közül. Ha összeválogattad a csomagot, akkor kattints a KOSÁRBA RAKOM gombra, innentől pedig ugyanaz lesz a folyamat, mint a 4.1. folyamat 8. pontjától.

4.3. Előre összeállított fix kombinációk

Ha ezek közül a termékek közül választasz, akkor ugyanaz lesz a folyamat, mint a 4.2. pontban, kivéve a szín- és mintaválasztást.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

5. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

Megrendelésedet hétköznapokon, a beérkezéstől számított 24-48 órán belül feldolgozzuk, azaz a készleten lévő termékeket tartalmazó rendelést átadjuk a futárcégnek, a rendelésre készülő termékek gyártását pedig előkészítjük, megkezdjük. Azon termékeinket, amelyek adatlapján szerepel, hogy készleten vannak, 1-2 munkanapon belül feladjuk szállításra, a kért szállítási módnak megfelelően. Egyedi terméket tartalmazó rendelésedet igyekszünk minél hamarabb, általában 10 munkanapon belül teljesíteni, azaz ennyi idő alatt elkészíteni a termék(ek)et, és átadni a szállítónak a csomagot. (A termékek hamarabb is elkészületnek, de ezt nem garantált, a folyamatban lévő megrendelések számától függ.) Amikor megkapod a webáruházból a ‘Teljesített rendelés’ tárgyú emailt, az azt jelenti, hogy átadtuk a csomagodat a megjelölt szállítási mód szerinti kézbesítőnek, és a szállítási módtól függően onnantól 1-3 munkanapon belül megkapod a csomagot. Ha sürgős rendelést választasz szállítási módként, akkor rendelésedet előre soroljuk, és hamarabb teljesítjük. Ha rendeléskor a banki előre utalás fizetési módot választod, akkor, kérjük, gondoskodj a mihamarabbi átutalásról, mert a termék(ek)et csak az utalás beérkezését követően kezdjük el gyártani, és  e miatt a határidő meghosszabbodik.

Fizetési és szállítási feltételek

6. Fizetési és szállítási feltételek

Jelenleg előre utalásos, bankkártyás/hitelkártyás és utánvétes fizetési módok közül választhatsz, illetve használhatod a PayPal vagy Barion fiókodat is fizetésre. Készpénzes fizetésre csak séi telehelyünkön van lehetőség. A rendelésedről készült elektronikus számlát – környezetünk védelme érdekében – emailben küldjük meg Neked. Innen bármikor le tudod tölteni, ki tudod nyomtatni, ha szükséges.

Előre fizetés átutalással és kapcsolódó szállítási módok

Amennyiben ezt a fizetési módot választod, kérjük, hogy miután megkaptad a megrendelésedet visszaigazoló emailünket, a megrendelés ellenértékét a Raiffeisen Banknál vezetett, 12094507-01508433-00100003 számú bankszámlánkra utald át. A kedvezményezett a Best Event Bt., a megjegyzés rovatban pedig, kérjük, tüntesd fel a megrendelés azonosítóját. A szállítás az összeg beérkezését és a gyártást követően történik. Az előre utalás mellé választhatod a futárszolgálattal történő kiszállítást (a kiszállítás napjáról a futárszolgálat küld emailes és SMS  értesítőt), a MOL/COOP vagy Postapontokon történő személyes átvételt, az MPL csomagautomatából történő átvételt, vagy a személyes átvételt is (séi telephelyünkön vagy budapesti átvételi pontunkon). Amennyiben MOL kútra, COOP áruházba, Postapontra vagy MPL csomagautomatába kéred a csomagot, a Fizetés oldalon, a vonatkozó rubrikában add meg, hogy pontosan melyik MOL kútra, COOP üzletbe, Postapontra vagy MPL csomagautomatába küldjük a csomagodat. Az aktuális szállítási díjakról ITT tájékozódhatsz.

Bankkártyás/hitelkártyás fizetés, illetve PayPal vagy Barion fizetés és kapcsolódó szállítási módok

Webáruházunkban bankkártyával vagy hitelkártyával is fizethetsz. A kártyás fizetés a PayPal vagy a Barion rendszerén keresztül történhet. Ha ezt a fizetési módot választod, akkor azonnal átirányításra kerülsz a PayPal vagy a Barion felületére, ahol választhatsz, hogy a PayPal /Barion egyenleged felhasználásával kívánsz-e fizetni, vagy bank- vagy hitelkártyáddal. A két rendszer között az a különbség, hogy míg ha a PayPal-on keresztül szeretnél bankkártyával/hitelkártyával fizetni, akkor rendelkezned kell PayPal fiókkal, ugyanakkor a Barion rendszer esetében ez nem kötelező. A Barionról többet olvashatsz ITT. E mellé a fizetési mód mellé választhatod a futárszolgálattal történő kiszállítást (a kiszállítás napjáról a futárszolgálat küld emailes  és SMS értesítőt), a MOL/COOP vagy Postapontokon történő személyes átvételt, az MPL csomagautomatából történő átvételt, vagy a személyes átvételt is (séi telephelyünkön vagy budapesti átvételi pontunkon). Amennyiben MOL kútra, COOP áruházba, Postapontra vagy MPL csomagautomatába kéred a csomagot, a Fizetés oldalon, a vonatkozó rubrikában add meg, hogy pontosan melyik MOL kútra, COOP üzletbe, Postapontra vagy MPL csomagautomatába küldjük a csomagodat. Az aktuális szállítási díjakról ITT tájékozódhatsz.

Fizetés utánvéttel és kapcsolódó szállítási módok

Ha ezt a fizetési módot választod, akkor a rendelésed ellenértékét a termék átvételekor fizeted. E mellé a fizetési mód mellé választhatod a futárszolgálattal történő kiszállítást (a kiszállítás napjáról a futárszolgálat küld emailes  és SMS értesítőt), a MOL/COOP vagy Postapontokon történő személyes átvételt, illetve az MPL csomagautomatából történő átvételt. Amennyiben MOL kútra, COOP áruházba, Postapontra vagy MPL csomagautomatába kéred a csomagot, a Fizetés oldalon, a vonatkozó rubrikában add meg, hogy pontosan melyik MOL kútra, COOP üzletbe, Postapontra vagy MPL csomagautomatába küldjük a csomagodat. Az aktuális szállítási díjakról ITT tájékozódhatsz.

Személyes átvétel séi telephelyünkön

Külön időpont egyeztetést követően lehetőség van személyes átvételre is, séi (Szombathely melletti) telephelyünkön. A fizetés előre fizetéssel (banki átutalással, bank- vagy hitelkártyával) vagy átvételkor, készpénzben történik. Természetesen ez esetben nem merül fel szállítási költség, csak a megrendelt termékek árát fizeted. Emailben értesítünk, ha átvehető a terméked, ill. egyeztetjük az átvétel időpontját.

Személyes átvétel budapesti átvételi pontunkon

Budapesten, az Addicted2Caffeine bababarát kávézóban (XI. kerület, Bartók Béla út 62-64.) is van lehetőséged átvenni rendelésedet. Itt fizetni nem tudsz, kizárólag rendelést átvenni. Ha ezt a szállítási módot választod, akkor átutalással, bankkártyával, hitelkártyával, Barion vagy PayPal egyenlegeddel előre ki kell egyenlítened a rendelésed ellenértékét. Ennek a szállítási módnak van egy alacsony kezelési költsége. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a budapesti átvételi pontra gyűjtő rendszerben szállítjuk a csomagokat, azaz egyszerre több csomagot küldünk, miután mindegyik elkészült, ami meghosszabbíthatja a kézbesítési időt. Sürgős rendelést ne kérj ide, csakis házhoz szállítással. Amint átvehető a csomagod az átvételi ponton, emailben értesítést küldünk Számodra. Az aktuális szállítási díjakról ITT tájékozódhatsz.

 

Sürgős rendelés

Bizonyos termékek esetében van lehetőséged sürgős rendelést leadni (a sürgős szállítási opció csak ezeknél a termékeknél jelenik meg, a Fizetés oldalon). Ez azt jelenti, hogy rendelésedet előre vesszük, és soron kívül elkészítjük, teljesítjük. A teljesítés ideje 2-7 munkanap között alakul. A textiltermékeknél a szállítás független a rendelés leadásának idejétől, és általában 3-5 munkanap alatt megérkezik a sürgős rendelés. A babacipők esetében a sürgős szállítási határidő függ a rendelés leadásának napjától (csütörtökön délután 16.00 óra és vasárnap 24.00 óra között leadott rendeléseknél 6-7 munkanap, hétfői rendelésnél 5-6 munkanap, keddi rendelésnél 4-5 munkanap, szerdai rendelésnél 3-4 munkanap, csütörtöki rendelésnél 2-3 munkanap). Egyedi tervezést igénylő, azaz a Mintakatalógusunkban nem szereplő mintás termékek esetén nincs lehetőség sürgős rendelés leadására. A látványterv igénylése 1 munkanappal meghosszabbíthatja az időgaranciát. Az aktuális szállítási díjakról ITT tájékozódhatsz.

Amennyiben sürgős rendelést szeretnél leadni, akkor fizetéskor az alábbi fizetési módok valamelyikét válaszd:

  • Sürgős rendelés házhoz szállítással, előre fizetéssel. Ha előre fizetésként banki átutalást választasz, akkor, kérjük, hogy egyből indítsd el az átutalást, mert ha csak később érkezik meg az utalás, akkor a rendelési határidő automatikusan meghosszabbodik.
  • Sürgős rendelés házhoz szállítással, utánvéttel
  • Személyes átvétel séi (Szombathely melletti) telephelyünkön. Ebben az esetben a megrendelés Megjegyzés rovatában jelezd, hogy sürgős a rendelésed. Kérjük, erről ne feledkezz meg, különben normál rendelésként készítjük el.

 

Ingyenes szállítás

Ha a rendelésed összege eléri a 20.000 Ft-ot, és előre fizetést választasz, akkor a szállítási költséget átvállaljuk Tőled. Ebben az esetben a rendszer automatikusan felajánlja az ingyenes szállítást, ami futárszolgálattal történő házhoz szállítást jelent.

Elállás joga

7. Elállás joga

Az alábbiakban tájékoztatunk a vásárlástól való elállási jogodról, bár biztosak vagyunk benne, hogy erre termékeink esetében nem kerül majd sor, hiszen gondosan odafigyelünk egyedi termékeink minőségére, hogy azok gyermeked igényeit maximálisan kielégítsék, és hiszünk abban, hogy ha gyermeked örömmel viseli majd puhatalpú kiscipőjét vagy más Szofi termékét, akkor te is maximálisan elégedett leszel.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet (rendelet) alapján – kizárólag a nem egyedi esetében, – úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg téged internetes vásárlás esetén. Az alábbi termékek egyedi terméknek minősülnek: a webáruházban nem előre adott szín- és/vagy mintakombinációjú termékek; bármilyen egyedi paraméterrel készülő termékek, pl. névre szóló termékek; minden köztes méretű termék (pl. S/M, M/L, stb.), valamint a 26-os (XXL) méretnél nagyobb méretű lábbeli termékek, melyeket kizárólag egyedi rendelésre készítünk, illetve a webáruházban nem szereplő, bármilyen további méretre készülő termékek, pl. 3XL-es szandál, 74-es méretnél kisebb vagy 128-as méretnél nagyobb tipegő hálózsák, stb.

Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten vásárolt termék megvásárlásától egyoldalúan visszaléphetsz, és a termék visszaküldése esetén kérheted tőlünk az általad a termékért kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőséged a termék megvizsgálására, kipróbálására.

Ezzel a jogoddal a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül élhetsz. A 14 nap a termék átvételét követő naptól számítódik. Ekkor onnantól kezdve, hogy telefonon, postai úton vagy emailben jelezted nekünk, hogy elállsz a vásárlástól, 14 napod van, hogy visszajuttasd hozzánk a terméket, azaz postára add, vagy elküldd futárral. A visszaküldés díja Téged terhel. Fontos, hogy a terméket kipróbálhatod, de nem használhatod visszaküldés előtt. Állapotát ellenőrizzük, és csak az eredeti állapotban visszaküldött termék esetében térítjük meg a termék teljes vételárát, egyébként csak értékcsökkentett visszatérítésre van mód. A visszaérkezést követően a termék vételárát legkésőbb 14 napon belül az általad megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza.

Garanciális feltételek

8. Garanciális feltételek

Az alábbiakban ismertetjük garanciális feltételeinket. Bízunk benne, hogy nem lesz szükség egyetlen termékünk esetében sem az alábbi információkra, hiszen minden egyes egyedi termékünk esetében kiemelt figyelmet fordítunk a kiváló minőségre. Éppen ezért is vállalunk bátran minden termékünkre 6 hónap garanciát.

Garanciális kérdésekben minden esetben a vonatkozó törvényi előírásoknak megfelelően járunk el. A garancia érvényesítéséhez szükséged lesz a vásárlást igazoló számlára. A termék nem rendeltetésszerű használatából vagy természetes elhasználódásából fakadó, valamint a külső behatásra (pl. beázás) keletkező hibákra nem vállalunk garanciát. Kérjük, hogy a terméket minden esetben tiszta állapotban küldd vissza.

Amennyiben olyan problémát észlelsz a termékkel kapcsolatban, amely javítható, akkor a termék visszajuttatása után műhelyünkben javítjuk a hibát, majd visszaküldjük neked a javított terméket.

Ha az általad tapasztalt hiba nem javítható, akkor a terméket kicseréljük, vagy ha úgy döntesz, hogy inkább visszakéred a termék árát, akkor azt visszafizetjük neked. A csere minden esetben azonos modellre és méretre vonatkozik. Ha méretprobléma áll fenn, akkor – nem egyedi termék esetén – kicseréljük a terméket másik méretre, egyedi termék esetén pedig elvégezzük a szükséges módosításokat a terméken. A visszapostázás, módosítás és újraküldés költsége ilyenkor a vevőt terheli.

Ha vitás helyzet alakul ki, akkor a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségtől kérhetsz állásfoglalást. A hatóság által adott szakvéleménytől függ, hogy az eljárás költségét melyik fél köteles viselni.

A garanciális igénnyel kapcsolatban minden esetben jegyzőkönyvet veszünk fel, melyben feltüntetjük adataidat (név, cím, elérhetőség), a vásárlással kapcsolatos adatokat (időpont, ár), felmerült igényedet (hibabejelentés időpontja, hiba leírása) és az igény rendezésének módját. Ha ez utóbbira nem tudunk egyből választ adni, akkor kötelesek vagyunk 3 munkanapon belül értesíteni téged a megoldás módjáról. Arra törekszünk, hogy a bejelentéstől számított 15 napon belül kijavítsuk a hibát, és jelezzük neked, hogy mikorra várhatod a javított vagy kicserélt árut.

További lehetőség a vitás kérdések rendezésére:

Illetékes békéltető testület: Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület | 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. | bea@vmkik.hu

Online vitarendezési platform: https://ec.europa.eu/odr

Vitarendezés emailben: onlinevita@bkik.hu

Remélhetőleg üzletszabályzatunk minden, a webáruház használatával kapcsolatos kérdésedre választ ad. Ha mégsem így lenne, tedd fel kérdésedet a Kapcsolat menüpontban található űrlapon, és mi a lehető legrövidebb időn belül megválaszoljuk. Jó vásárlást kívánunk, és bízunk benne, hogy gyermekeddel együtt sok örömeteket lelitek majd termékeinkben!